sobota, 8 marca 2014

YOU TUBE - Filmy z remontu ul. Mogilskiej i okolic.

Droga dla rowerów już w trakcie realizacji
Dziś prezentuję wielki debiut międzynarodowego (i rzecz jasna popularnego jak nie wiem co) portalu internetowego TEMPE KOŁO na serwisie YOU TUBE!
W jednej z wolnych chwil (których nie mam) postanowiłem zrealizować plan założenia konta TEMPE KOŁO na wspomnianym serwisie, celem posiadania możliwości zamieszczania tamże amatorskich filmów dokumentalnych.  

 Debiut wypadł jak wypadł, czyli bez fajerwerków, niemniej udało mi się zrealizować cel w postaci zamieszczenia dwóch filmów prezentujących realizację jednej z najistotniejszych inwestycji rowerowych w moim mieście, czyli remontu ul. Mogilskiej.


Pierwszy film zawiera kilka scen z najbardziej rozkopanej obecnie części tej ulicy, drugi pokazuje ostatnie chwile brakującego odcinka drogi rowerowej na Alei Pokoju ( pomiędzy skrzyżowaniem przy M1 a ul. Lema), oraz wiecznie niedokończony odcinek łączący wspomnianą ul. Lema z Aleją Jana Pawła II.


 Filmy są oczywiście typowo amatorskie, kręcone kamerą umiejscowioną na kierownicy roweru, co wyraźnie widać i słychać. Nie poddawałem ich żadnym obróbką, może się to w przyszłości zmieni, niemniej te prezentacje traktujcie jako pewien eksperyment i próbę rozwoju. Nie ukrywam, że mnie osobiście taka forma dokumentacji się podoba i nie widzę poważniejszej potrzeby ich „rasowania”. Mam nadzieję, że po zakończeniu prezentowanych inwestycji będę mógł również milionom internatów zaprezentować filmy z przejazdu pięknymi, nowo powstałymi drogami dla rowerów. Zapraszam i życzę wrażeń, jeśli jakieś będą :) .

1 komentarz:

  1. Dla mnie wspaniale filmy. Tyle lat jezdzilem tá drogá. Duzo sié pozmienialo. Nie ma co narzekac, ze tyle trwa ta budowa. Wazne, ze sie wokóle zaczéla. Kiedys napewno skonczy sié. Wtedy bédzie to dardzo dobra droga do jazdy. Ja czekalem wieki, na rozpoczecie tej budowy i nie doczekalem sié.

    OdpowiedzUsuń